Sep 20, 2011

Boleh Tak Kalau Nak Retired Ber-blogging ????

Salam Bloggers ...
Ape khabar ??
Korang semua sihat ??
Semua da makan ke dari pagi sampai malam ??
Jaga kesihatan masing-masing tak ??

Kenape dengan EE ni ??
Tanye soalan yang very the common one ! hahaha ..

EE tak tahu macam mane nak explain but I need to be honest now ...
Lately , EE have no more interest nak ber-blogging ni ..
Bukan taknak lagi ber-blogging but ...
It seems like my time is not worth for blogging ...
I have a lot of works to do ..
So many things to catch up and spend to much time on stressing out myself ...
Can I retire ??
Yeah , retire means no more posting , no more picturing , no more ANYTHING !!

So , boleh tak kalau EE nak berhenti ber-blogging ni ??
EE tanya pendapat ramai ..
Kalau ramai yang menidakkan maka EE akan continue with my post ..
If there's less commenter , so I would definitely close-off my account ...
Would DEFINITELY .... !

2 comments:

Blog Eazy Izzuddin said...

ala..baru nak berkenalan dengan anda..
nak berhenti dah...
janganlah..
:)

Jom Join MyContest =) : Contest Annouced! Mak Aih! Contest Blog Eazy Izzuddin ?!

Ezzad Edzral said...

ermmm ok2..